background img

The New Stuff

''Uykum ve Ben''den Sürpriz Hediyeler Var


Benim düzenlediğim çekilişe katılan Hilal arkadaşımız, kendi blogunda da çekiliş düzenlemekte şu an. 3 şanslı arkadaşımız, çekiliş sonucunda, Hilal'in hazırladığı hediye paketlerine sahip olacak ve sürpriz hediyelerin sahibi olacak.

Ben biliyorum ki hiçbir çekilişte bir şeyler kazanamadım ve kazanamayacağım da. Fakat pes etmiyorum nedense, o yüzden bu arkadaşımın çekilişine katılarak aynı zamanda ona da destek olmak istedim. Bu çekilişler, kazanmasam da bana çok eğlenceli geliyor üstelik. Bakalım bu sefer kazanabilecek miyim?

Çekilişe katılmak için buraya tık tık! 

2 yorum: Leave Your Comments

  1. bakarsınız bu çekilişi siz kazanırsınız :) çok teşekkür ederim güzel yorumunuz ve katılımınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım o şanslı kişi ben olurum :)
      Ben teşekkür ederim asıl. :)

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.