background img

The New Stuff

Bu Ayakkabılar Bu Çantalar Benim Olmalı!

Bu sezon oldukça güzel ve eğlenceli olacak gibi görünüyor. Tahminime göre geçtiğimiz yazdan daha sıcak olacak ama bir o kadar da kıpır kıpır.

Geçtiğimiz günlerde sizlerle markaların ilkbahar-yaz defilelerinden bir kaç fotoğraf paylaşmış ve yorumda bulunmuştum. Şimdi geldik sıra banaaa. Ben bu ilkbahar-yaz aylarında neler giyeceğim veya neler giymek istiyorum bir bakalım.

Öncelikle şunu söyleyeyim. Bu sene, Avva'nın defilesi ve ürünler acayip derecede hoşuma gitti. Birbirinden güzel bir çok parça var ama ben az sonra sizlerle paylaşacağım resimlerde, bütün olarak değil parça olarak beğendiklerimi sizlere sunacağım.


İlk olarak bu parçalardan başlayalım. Blazer ceketler bu ilkbahar aylarında fazlaca kullanılacak gibi. Kendimce bu ceketleri beğenirim ve bu sezonda alıp giymeyi de düşünüyorum. Fakat bu kombinde en çok hoşuma giden parça çanta oldu. Bir erkek olarak çanta ve ayakkabılara karşı fazlasıyla merakım ve ilgim var. Her ne kadar bu kombine uymadığını düşünsem de o çanta fena şekilde hoşuma gitti.


Bu kombin baştan aşağı göze hoş geliyor. Kot gömlek ve ayakkabı renklerinin ton farklılıkları olabildiğince güzel görünüyor ve bu kombinde ayakkabılar ve gömlekler bana gelsin banaaa!


 Bu sezon, gömlek ve ceketler hep ön planda. Bu şirin mi şirin gömlek de beğendiğim parçalardan. Pantolon hoşuma gitse de bu rengin bana yakışacağını hiç sanmıyorum. O yüzden gömlek diyorum başka da bir şey demiyorum.


 Fıkır fıkır, şıkır şıkır dedik ama solgun renkler de Avva'nın ürünlerinde dikkatimi çekti. Solgun renkleri severim fakat beni renkli şeylerin açtığını düşünüyorum. Her ne kadar durum böyle olsa da bu gömleği beğendim. İki gün önce bir arkadaşım bana papyonun yakışacağını ve kullanmam gerektiğini söylemişti. Ben de ona deneyebileceğimi söyledim. Bu kombinde de papyonu görünce bu fikri sizlerle paylaşmak istedim. En kısa zamanda şirin bir papyonla karşınıza çıkabilirim bebişler.


Hoşuma giden son ürün budur. Ben yaz ayları boyunca kısa şortlarla takılmayı çok severim. Her ne kadar toplumumuz hala bir erkeğin kısa şort giymesine (bir kızın giymesinden daha da çok) biraz tuhaf bakıyor olsa da giyip çıkmaya ve insanların bakışlarını aldırmamaya olabildiğince alıştım. Bu şortun rengi de çok çok çok hoşuma gitti. Bunun biraz koyusundan bir pantolonum var onu da ne zamandır giymiyorum şimdi aklıma geldi daha. Dediğim gibi şort hoşuma gitti ama azıcık minicik biraz daha kısa olsa alır kaçarım valla. 

Bir de önerim olacak sizlere. Geçen haftalarda bir siteye denk geldim ve çok da hoşuma gitti açıkçası. Bu site sizlere hem günü birlik etkinlikleriniz hem de online alışverişleriniz için hiçbir ücret ödemeden, kolayca ek indirim ve avantaj sağlıyor. Mutlaka bir girip bakın derim. ''http://www.indirimhediyeceki.com/'' Sitede en çok ilgi görenler ise Markafoni ve Mizu.

Sevgiyle kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.