background img

The New Stuff

İnsanlar Alemi - Burcu Tiplemesi


İnsanlar Alemi, Çok Güzel Hareketler Bunlar sonrasında çıkan ve Star Tv ekranlarında yayınlanan bir skeç programı. ÇGHB'den bir farkı yok fakat itiraf etmeliyim ki ondan daha güzel. Özellikle Yalan Dünya'da da rol alan İrem Sak ve genellikle beni Burcu rolü ile gülme krizine sokan Aylin Kontante bir harika. Bu yazımda da sizlere Aylin'in Burcu tiplemelerinden kısa kısa videolar paylaşacağım. Gerçekten sizi güldürecek ve İnsanlar Alemini izlemenize sebep olacak bir tipleme. Videolar gelsin bakalım:


Burcu tiplemesini ve Aylin'i bu video ile tanıdım ve sevdim. Konuşması ile olsun hareketleri ile olsun beni benden aldı. Gözlerimden yaşlar geldi diyebilirim. 


Bir de izleyenler çok iyi bilir ki Burcu'nun bir tapu takıntısı vardır ve her skeçte mutlaka buna yer verilir. Normalde bu tür esprilerin sık sık, her fırsatta kullanılması beni sıkar. Fakat İnsanlar Alemi ekibi ve özellikle Burcu kendini öyle bir sevdiriyor ki inanın aynı esprilerin tekrarlanması sizi hiç sıkmıyor.


Burcu bu skeçte Nihat Doğan'ı taklit ediyor ve yine ortalığı gülmekten kırıp geçiriyor.


Ve bu skeçte de bir tapu mevzusu geçiyor fakat üzerinde pek durulmuyor bu sefer. Bu skeçte daha çok Burcu'nun 'katmerler geliyorum' adlı sevdiği bir şarkısı ön planda oluyor ve sevgilisiyle yaşadıklarını anlatıyor. Özellikle de skeçte 'balık' taklitleri tamamiyle yanaklarınıza gülmekten ağrıtacak cinsten. 


0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.