background img

The New Stuff

Gizem Karaca - Hatalarımdan Birisin


Artık dizilerde görmeye alıştığımız ve gördüğümüzde şaşırmadığımız bir sahne daha geldi gündeme. Eve Düşen Yıldırım dizisinin son bulmasıyla Adını Feriha Koydum (Emir'in Yolu)'na transfer olan Gizem Karaca, Show Tv'de dün yayınlanan dizinin yeni bölümünde ''Hatalarımdan Birisin'' isimli şarkıyı seslendirdi. Şimdiye kadar dinlemiş olduğum aktrislerden sesi en kötü olan da Gizem diyebilirim. Keşke söyletmeselermiş diyorum. Sesini beğenmemiş olsam da iyi bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Aynı zamanda oldukça da güzel.

Sesini beğendiğim bayan aktrisler var. Özellikle Serenay Sarıkaya, Beren Saat ve Fahriye Evcen başlarda geliyor benim için. Gizem Karaca'nın da bir daha şarkı söylememesi dileğiyle.


4 yorum: Leave Your Comments

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.